World Wrestling Entertaiment

World Wrestling Entertaiment

WWE

مسابقه اول: دنیل برایان (C) در مقابل شیموس

این مسابقه بر سر تایتل قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. زنگ بازی به صدا درآمد و برایان همانند چند هفته اخیر ابتدا از ایجی خواست که بالا بیاید و سپس او را بوسید. در برگشت ناگهان شیموس یک بروگ کیک را به برایان زد و در 18 ثانیه موفق شد علارغم به جای گذاشتن یک رکورد خیره کننده، قهرمان جدید کمربند سنگین وزن شود. انتهای این بازی با گفتن کلمه Yes توسط شیموس به برایان همراه بود!

برنده مسابقه و قهرمان جدید: شیموس

 

 

 

مسابقه دوم: کین در مقابل رندی اورتن

بازی شروع شد و کین با اجرای یک پانچ و اسپلش کار را دنبال کرد. کین هدلاک انجام داده اما اورتن ساید اسلم را اجرا کرد. در ادامه اورتن، کین را به گوشه رینگ کوبید و سپس دی دی تی را اجرا کرد. آرنا وی برای زدن RKO تحریک می کنند و اورتن هم آماده اجرای آن شد اما کین بدل کرد و بیگ بوت را زد. اورتن مجددا در اجرای آر کی او ناموفق بود و کین را به سمت کرنر هل داد. حالا وی را به بالا برد و آماده اجرای حرکت خود از تاپ روپ بود که ناگهان کین، گلوی اورتن را گرفت و از همان کرنر، یک چوک اسلم تماشایی روی وی اجرا کرد و موفق به پین فال شد.

برنده مسابقه: کین

 

 

 

مسابقه سوم: کودی رودز (C) در مقابل بیگشو

مسابقه بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای جهان آغاز شد و کودی در ابتدا به بیرون رینگ فرار کرد. فرار های رودز تاثیری نداشت و بیگشو موفق شد که بالاخره او را به داخل رینگ پرتاب کند. سپس چند پانچ و بیگ چاپ های تماشایی خودش را در کرنر روی وی اجرا کرد. در ادامه کودی به بازی برگشت و چند پانچ و لگد به بیگشو زد اما در کاور ناموفق بود. مجددا رودز روی پاهای بیگشو کار کرد و برای اجرای حرکتی به بالای تاپ روپ رفت که در اینجا بیگشو یک اسپیر به او زد. سپس وی آماده اجرای WMD شد و توانست با اجرای این پانچ، کودی را ناک اوت کند و قهرمان جدید کمربند لقب بگیرد.

برنده مسابقه و قهرمان جدید: بیگشو

 

 

 

مسابقه چهارم: بث فینیکس و ایو تورس در مقابل کلی کلی و ماریا منونز

کلی و ایو بازی را شروع کردند که ایو بهتر کار کرد و کلی را به کرنر پرتاب کرد. سپس ایو در اجرای مونسالت ناموفق بود و کلی او را به پایین پرتاب کرد و ماریا به بازی رفت. حملات ایو و فینیکس روی ماریا ادامه پیدا کرد تا جائی که ایو با اجرای یک قیچی، دنده ماریا که آسیب دیده هم بود را مجددا دردناک کرد. در ادامه کلی گلم اسلم فینیکس را به بولداگ تبدیل کرد. سپس بث آماده زدن گلم اسلم روی ماریا شد که کلی آمد و او را پایین کشید و سپس بث را به ایو که در حال اعتراض به داور بود، کوبید و ماریا با انجام رول آپ موفق به پین شد.

برنده مسابقه: ماریا منونز و کلی کلی

 

 

 

 

مسابقه پنجم: آندرتیکر در مقابل تریپل اچ

د اند آف ان ارا یا به معنایی دیگر پایان یک دوره، عنوان این مسابقه بود که بصورت هل این ا سل و با داوری شان مایکلز انجام شد. پس از ورود DX، آندرتیکر با لباسی جدید وارد شد و سپس در رینگ، لباس خود را درآورد و ظاهر جدید وی دیده شد. تماشاگران یک صدا وی را تشویق میکنند و سپس تریپل اچ و آندرتیکر پس از چند ثانیه خیره شدن به هم، به قفس بالای سر خود نگاه کردند و با پخش موزیک متالیکا، قفس روی رینگ قرار گرفت. بازی آغاز شد و آندرتیکر که کاملا آماده هم به نظر میرسید، کار را طوفانی آغاز کرد و چندین پانچ به حریف زد و او را به سمت کرنر پرتاب کرد. سپس در بیرون رینگ تیکر به حملات خود ادامه داد که مایکلز از او خواست که عقب بیاید اما تیکر او را هل داد! سپس تیکر، پله کنار رینگ را به هانتر کوبید و لگ دراپ را نیز اجرا کرد. در رینگ هانتر به سرعت دی دی تی را اجرا کرد و چندین بار سر تیکر را به پله کوبید. ناگهان، هلز گیت از سوی آندرتیکر اجرا شد اما تریپل اچ او را بلند کرد و به زمین کوبید. سپس تریپل اچ صندلی را برداشت و مدام به کمر تیکر ضربه زد. مایکلز قصد پایان دادن این حرکت را داشت و حتی به آندرتیکر هم گفت که اگر نمی تواند، بازی را کنسل کند اما جواب منفی گرفت و تریپل اچ با یک صندلی دیگر ضرباتی به تیکر وارد کرد. در کاور، تریپل اچ ناموفق بود و صندلی را پرتاب کرد و با یک پتک وارد رینگ شد. در اینجا تیکر، هلز گیت را روی مایکلز اجرا کرد که تریپل اچ با زدن پتک، آن را متوقف کرد و سپس آندرتیکر، هلز گیت را روی خود هانتر اجرا نمود و او را به حالت نیمه بیهوش درآورد. داور جدیدی وارد قفس شد و تیکر یک چوک اسلم به هانتر زد اما در کاور ناموفق بود. تیکر که عصبانی بود، داور جدید را هم گرفت و یک چوک اسلم نیز به او زد! حالا مایکلز بلند شد و سوئیت چین میوزیک را به آندرتیکر زد و از آن طرف هم تیکر، پدگری از تریپل اچ دریافت کرد اما باز هم ددمن در 2 کیک اوت کرد!! حالا تریپل اچ، مایکلز را به بیرون رینگ پرتاب کرد و در برگشت تومبستون را از تیکر دریافت کرد اما پین نشد. مایکلز در کرنر در حال گریه کردن است که تریپل اچ یک پدگری دیگر زد اما باز هم فایده ای نداشت! هانتر به سمت پتک و تیکر به سمت صندلی رفتند و تیکر صندلی را برداشت و بلند شد و پای خود را روی دست تریپل اچ گذاشت و اجازه برداشتن پتک به او را نداد. سپس با زدن نیش خندی، با صندلی به وی حمله کرد ولی باز هم در کاور، خبری از پین فال نیست! سپس تریپل اچ که بی جان به نظر میرسد، با پتک خود در کرنر به سختی خودش را نگه داشته و مایکلز و تیکر هم در حال نگاه کردن او هستند. تریپل اچ با پتک میخواهد به تیکر ضربه ای وارد کند اما تیکر دست و پتک او را گرفت که هانتر، وی را هل داد!! سپس تیکر با همان پتک ضربه ای به تریپل اچ زد و منتظر ماند تا وی بلند شود. سپس تانت معروف رست این پیس خود را بالای سر وی اجرا کرد و با اجرای تومبستون، کار را تمام کرد.

پس از پایان بازی، هر دو استار در رینگ افتاده بودند که مایکلز به تیکر کمک کرد تا بلند شود و دست او را گرفت و صحنه رسلمنیا26 مجددا تکرار شد. سپس آتش بازی در آرنا با اجرای تانت معروف آندرتیکر و 0-20 شدن او انجام شد و تیکر و مایکلز، هر دو دو دست تریپل اچ را گرفتند و او که تقریبا نیمه جان بود را از زمین بلند کردند و کمک کردند تا رینگ را ترک کند. این بخش در حالی به پایان رسید که در رمپ آرنا، هر سه لجند در آغوش هم هستند!
برنده مسابقه: آندرتیکر

 

 

مسابقه ششم: تیم جان لورینایتیس در مقابل تیم تدی لانگ

جک سواگر، دالف زیگلر، دیوید اوتانگا، د میز، مارک هنری و درو مک اینتایر در تیم جانی و همچنین زک رایدر، د گریت کالی، آرتروث، کوفی کینگستون و سانتینو مارلا در تیم تدی لانگ حضور داشتند. زیگلر و کینگستون، کار را آغاز کردند که دالف یک آیریش ویپ را اجرا کرد. سپس کوفی با یک کراس بادی پاسخ داد و سپس کالی به بازی رفت و چند چاپ به سر مک اینتایر زد. بوکرتی به بازی رفت و به همه اعضای تیم جانی حمله کرد که هنری وارد شد و یک اسلم قوی به وی زد. میز به حملات خود به بوکر ادامه داد تا اینکه هیل ها بازی را به هم ریختند و کالی یک چاپ به هنری زد. کوفی، تروث و رایدر یک حرکت فلایر قشنگ روی هیل ها در بیرون رینگ اجرا کردند و آکسانا هم به ویکی گوئررو حمله کرد. در رینگ، مارلا، کبرا را روی میز اجرا کرد اما زیگلر اجازه کاور نداد. سپس رایدر آماده اجرای بروسکی کیک روی میز شده که ایو تورس وارد رینگ شد و قصد همراه کردن Woo رایدر را داشت که داور از او خواست رینگ را ترک کند و حواس رایدر هم بابت همین موضوع پرت شد که میز از پشت آمد و اسکال کراشینگ فینالی اجرا کرد تا جان لورینایتیس جنرال منجر هر دو برند راء و اسمکدان شود.

پس از پایان بازی، تورس در حال دلجویی از رایدر بود و از طرفی، تیم جانی هم به شدت خوش حال بودند که رایدر بلند شد و به ایو بی توجهی کرد که ایو یک ضربه با پای خود به بین پاهای او وارد کرد و با بووو تماشاگران، رینگ را ترک نمود.
برنده مسابقه: تیم جان لورینایتیس

 

 

 

 

مسابقه هفتم: سی ام پانک (C) در مقابل کریس جریکو

مسابقه بر سر تایتل قهرمانی WWE آغاز شد و جریکو با لباسی جدید در این بازی شرکت کرد. پیش از آغاز بازی، جانی در بک استیج خطاب به پانک گفت در صورتی که بازی DQ به سود وی شود، جریکو قهرمان جدید میشود! بازی آغاز شد و جریکو چند سیلی به پانک زد و سعی کرد او را عصبانی کند که بازی دیسکالوفا شود اما پانک به حملات خود ادامه داد. سپس جریکو مجددا درباره خواهر پانک صحبت کرد که پانک، صندلی برداشت و جریکو هم سر خود را جلو آورد که پانک بزند اما او این کار را نکرد! جریکو، هیل کیک را اجرا کرد اما پانک با زدن نک بریکر پاسخ داد ولی در کاور ناموفق بود. پانک توانست GTS را اجرا کند اما کندی وی در کاور موجب شد که جریکو پایش را روی طناب قرار دهد. سپس جریکو، لایونسالت را اجرا کرد و موفق به اجرای والز آف جریکو شد که پانک طناب ها را گرفت و سپس یک دایو روی وی زد. جریکو، کد بریکر را اجرا کرد اما پانک کیک اوت کرد و سپس برای زدن GTS رفت که جریکو آن را تبدیل به سابمیشن کرد که او هم ناموفق بود و پانک آنرا تبدیل به آناکاندا وایس نمود. بازی به شکل عجیبی دنبال میشود تا اینکه جریکو مجددا در سابمیشن پانک دوام نیاورد و تپ اوت کرد.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: سی ام پانک

 

 

 

 

 

مسابقه هشتم: جان سینا در مقابل د راک

ابتدا Sean Diddy Combs وارد آرنا شد و MGK و Skylar Gray را معرفی کرد و آنها آهنگ Invincible را برای سینا اجرا کردند. سپس جان سینا با تیپ سبز رنگ خود وارد شد و به رینگ رفت و ریکیشن نه چندان جالبی از یونیورس دریافت نکرد. سپس نوبت به Flo Rida رسید که وارد شد و آهنگ Good Feelin را برای راک اجرا کرد و سپس Wild Ones را نیز همراهی کرد. راک هم با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و بازی شروع شد و ابتدا سینا، راک را در درگیری با هم پرتاب کرد که تماشاگران بلافاصله یک صدا شعار "لتس گو سینا، سینا ساک.س" سر دادند. جو فوق العاده عجیبی به آرنا حاکم است! راک یک پانچ زد اما سینا بیگ کلوسلاین روی وی اجرا کرد. سینا برتر است و حالا راک را به دیواره کنار رینگ کوبید. سپس او را روی میز گزارشگران پرتاب کرد و روی زانوی راک کار کرد. راک بالاخره به بازی برگشت و چند پانچ و سپس یک DDT را اجرا کرد. شولدر بلاک و اسپاین باستر حرکات بعدی راک بود. سپس در اجرای پیپلز البو ناموفق بود و سینا قصد زدن STF را داشت که او هم نتوانست و فایو ناکل شافل را اجرا کرد. در ادامه موفق به اجرای AA نشد و هر دو یک کلوسلاین قوی به هم زدند. سپس راک، سینا را با گفتن "یو کنت سی می" مسخره کرد که سینا یک AA به او زد ولی در پین ناموفق بود. سینا برای اجرای راک باتوم روی راک رفت که خودش این فینیشر را دریافت کرد اما پین نشد. راک مجددا AA را بدل کرد و شارپ شوتر را اجرا نمود که سینا با گرفتن طناب ها خودش را آزاد کرد. سپس سینا STF را اجرا کرد و راک را به حالت نیمه بیهوش درآورد اما راک خودش را به سختی به طناب رساند. در ادامه راک اسپاین باستر و سپس پیپلز البو را اجرا کرد اما سینا در 2 کیک اوت کرد. حالا روی اشتباه راک، سینا یک AA دیگر زد اما باز هم موفق در پین نبود. سینا میخواهد فایو ناکل شافل را بزند اما با تمسخر شروع به اجرای حرکت پیپلز البو کرد که ناگهان راک بلند شد و یک راک باتوم تماشایی به وی زد و موفق به برد شد!

پس از پایان بازی، سینا همانند سوروایور سریز در حال ترک آرناست و راک هم در خوش حالی با تماشاگران است. ورزشگاه کاملا عجیب شده و تماشاگران مانند دیوانه ها رفتار میکنند! شوء در حالی به پایان رسید که کول از همه به خاطر تماشای رسلمنیا تشکر کرد.
برنده مسابقه: د راک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , wwefan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com