World Wrestling Entertaiment

World Wrestling Entertaiment

WWE

مارک ویلیام کالاوی (به انگلیسی: شده بود.، وی با اینکه در WCW، و برایان پیلمن را شکست داد؛ امّا در یک رقابت سخت از شکست خورد. پس از این شکست، کمپانی WCW قرارداد با او را تمدید نکرد و همین موجب شد تا کالاوی با در WWF قرارداد بسته و به WWF بپیوندد. هیچ باخت در مسابقات رسلمینیا19 برد در رسلمینیا برنده ۸ کمربند قهرمانی سنگین وزن

از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۴

کالاوی در WWF/E کار خود را با عنوان آندرتیکر در ۱۹۹۰ آغاز کرد. پس از مدّتی، پاول بیرر (Paul Bearer) را به عنوان مربّی همراه برگزید. پاول برر، جامی فلزی را با خود به همراه داشت که با آن آندرتیکر را مسخ می‌نمود و به او قدرت می‌بخشید. آندرتیکر در شکست داد. پس از چند مسابقهٔ دیگر، در ۱۹۹۱ علیه هالک هوگان (Hulk Hogan) مبارزه کرد و نخستین عنوان قهرمانی خود را از آن خود نود. البته هوگان پس از چند روز، در مبارزه‌ای سنگین او را شکست داد و کمربند قهرمانی را پس گرفت. آندر تیکر در (Snakes Robert) را شکست داد(سال ۱۹۹۲). او همچنین علیه برزکر ۱۹۹۲ نخستین مسابقهٔ تابوت (Casket match) بین آندرتیکر و

آندرتیکر در سال ۱۹۹۳ مسابقاتی طاقت فرسا علیه (بلند قامت‌ترین کشتی گیر کج تا به امروز) در

از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ 

آندرتیکر برای کسب عنوان قهرمانی در رویال رامبل ۹۴، می‌بایست به مصاف یوکوزانا، قهرمان آن زمان می‌رفت. این مسابقه به صورت (Casket match) برگزار شد که در آن، یوکوزانا با کمک چند کشتی دیگر وی را شکست داد. آندرتیکر که از ناحیهٔ پشت آسیب دیده بود، مجبور شد تا چند ماه به استراحت بپردازد. پس از برگزاری مسابقات (Million dollar man) آندرتیکر بدلی را به مردم معرّفی کرد. آندرتیکر واقعی پس از گذراندن دوران استراحت، به رینگ بازگشت و در همان سال و در یک مسابقهٔ تابوت موفّق شد تا از یوکوزانا انتقام بگیرد. در همین دوران بود که آندرتیکر با نور پردازی پیشرفته تر، جنگهای روانی، گریمهای ترسناک و صحبت کردن در غیبت، شخصیّت ماورایی و هولناک خود را ارتقا داد.

رقابت بین آندرتیکر و اعضای میلیون دلار (شاگردان تد دیبیاسی) در این دوران بسیار پر طرفدار شده بود. آندرتیکر موفّق شد تا و را شکست دهد. در مبارزه می‌کرد، کاما (Kama) در مسابقه دخالت کرد و جام فلزی آندرتیکر را به زور از پاول برر گرفت. مدّتی بعد جام را ذوب کرد و از فلزش گردنبند ساخت. دشمنی آندرتیکر و کاما به مبارزات بین آن دو در منتهی شد و با پیروزیهای آندرتیکر خاتمه یافت.

آندرتیکر در ۹۶ بین آندرتیکر و

 

بازگشت تیکر در RAW Super show:بالاخره اندرتیکر در تاریخ 20 ژانویه 2012 یک شب پس از ROYAL RUMBLE 2012 بعد از گذشت 10 ماه دوری از میادین بازگشت و بار دیگر رو در روی TRIPLE H قرار گرفت وبه او فهماند که میخواهد بار دیگر اینبار در WRESTLE MANIA 28 با او مبارزه کند .


نظرات شما عزیزان:


نویسنده: Siavah ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , wwefan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com